Sunday, April 1, 2007

01.04.2007 - надлъгване на яз. Тополница

Този пост няма да има снимки, щото при притежаване на общо 4 цифрови апарата и 2 телефона имаме всичко на всичко 2 снимки, което си е срамота.

След обнадеждаващите излети от преди 2 седмици реших да тествам новата захранка на "Sensas" на живо. Резултата е доста противоречив. Някой би казал че сме направили добър риболов. Аз, брат ми (solomon) и Деян (Kid) напълнихме половин кофа за захранка с дребосък. Да обаче аз се бях наточил за бабушки, а те се бяха покрили.

Бяхме точно на мястото описано по-долу. Язовирът яко се покачва и за времето през което ние бяхме там - от 07:30 до 15:30 се качи около 10-15 см. В сравнение от преди две седмици, водата се е вдигнала около с 2 метра по вертикала и е останал само един път. Това което забелязах е че вероятно причина за не особено добрия риболов бяха залятите тръни - просто нямаше как повода да легне на дъното от тях.

От друга страна обаче още с идването аз заковах 3 поредни бабушки, които обаче след това отстъпиха мястото си на костура. В момента съм със смесени впечатления. От една страна костура и кленчетата, които хванахме повръщаха захранка, от друга усмъртителната комбинация от полска Sensas, VDE и ароматизатор на Sensas не можаха да съберат бабушкерите.

Интересно беше че след като костурите ме нападнаха на директния телескоп аз обърбах на мач по-навътре и бабушките пак започнаха. В момента в който хвърлих захранка и там - пак се появиха костури.

Два вероятни извода ми идват наум от тази захранка:
а) много е добра и събира всякаква риба и костура като по-нагъл доминира над бабушката
б) супер гадна е и разгонва бабушката

Ще й дам още един шанс, но този път с повече резерви.

А да, пак си счупих телескопа - отново по супер левашки начин - докато го събирах. Дано при Лоди да има части, че инак пак ще я закъсам...

Edit: Една сателитна снимка на solomon с рибите:)

3 comments:

Unknown said...

На мен се пада честа да напиша първия коментар в блога ти...
Аз останах много доволен от риболова в неделя, а и костурите бяха много вкусни...
а захранката се държеше наистина много странно

Anonymous said...

Абе нещо явно имам нужда от уроци... Взех и аз нещо като захранка - била специално за перки - от Окръжна, и висях цяла седмица на Тополница, ама ЙОК! Май миризмата на шарена сол направо я прогони оттам... Абе това нещо Тополница направо си е място за почивка, но не и за риба ;)

toko said...

Аз не ги разбирам захранките с остри миризми. Предпочитам класическите сладки захранки. Във форума Don-Vito беше развил добра теория, но така и никой не взе отношение и темата умря.